Κατηγορίες

Τα τοπ 5 ροφήματα για να χάσετε βάρος

Τα τοπ 5 ροφήματα για να χάσετε βάρος
Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, δεν αρκεί απλώς να εστιάζετε στο φαγητό. Τα ροφήματα που πίνετε σε καθημερινή βάση μπορεί επίσης να συμβάλλουν στην προσθήκη θερμίδων, ζάχαρης και λιπαρών και να εμποδίζουν την προσπάθειά σας στο αδυνάτισμα. Επιπλέον, η ενυδάτωση είναι ένα βασικό πλεονέκτημα για την απώλεια βάρους. Έτσι, επιλέγοντας με σύνεση τα ροφήματά σας, θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. 


1. Χυμός λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.
Οι χυμοί λαχανικών είναι μια εξαιρετική πηγή καλίου και βιταμίνης C και έχουν πολύ χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη από τους χυμούς φρούτων. Ένα ποτήρι μπορεί να έχει μόλις 30 θερμίδες. Αν και ο χυμός λαχανικών δεν παρέχει την ίδια ποσότητα φυτικών ινών με την κατανάλωση μιας μερίδας φρέσκων λαχανικών, σας προσφέρει μία εύκολη λύση, που σας χορταίνει και είναι γεμάτη βιταμίνες.

2. Κεφίρ
Βεβαίως, αυτό το γαλακτοκομικό ρόφημα έχει μια ιδιαίτερη γεύση που μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους. Το Kefir είναι πλούσιο στον προβιοτικό γαλακτοβάκιλλο που μπορεί να βοηθήσει στον  κορεσμό και σε έναν υγιή μεταβολισμό. Το κεφίρ έχει πολύ λιγότερη λακτόζη από το γάλα, ενώ μία κούπα περιέχει 13 γραμμάρια πρωτεΐνης.



3. Μαύρο τσάι
Η καφεΐνη μπορεί να βοηθήσει στη συγκέντρωση και να λειτουργήσει ως κατασταλτικό της όρεξης. Υπάρχουν επίσης ενώσεις στο μαύρο τσάι που έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στην απώλεια βάρους. Λίγη καφεΐνη πριν από την προπόνηση, εάν δεν έχετε προβλήματα υγείας που σχετίζονται με την καρδιά, μπορεί να βοηθήσει στην αντοχή κατά τη διάρκεια των ασκήσεων, καθώς και να να αυξήσει την ενέργεια.

4. Νερό
Η ενυδάτωση είναι η πιο σημαντική για την απώλεια βάρους. Πολλές φορές ο εγκέφαλός μας μπερδεύει την πείνα και τη δίψα. Το να παραμείνετε ενυδατωμένοι μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του τσιμπολογήματος όλη τη διάρκεια της ημέρας και φυσικά να γλιτώσετε από όλες τις έξτρα θερμίδες.

5. Πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη
Το πράσινο τσάι προσφέρει ένα υπέροχο συνδυασμό, καθώς δεν έχει θερμίδες, ενώ παρέχει παράλληλα μια ήπια δόση καφεΐνης. Οι κατεχίνες στο πράσινο τσάι μπορεί, επίσης να έχουν μια ελαφριά επίδραση στην καύση των θερμίδων. Επιπλέον, το χαλαρωτικό τελετουργικό του τσαγιού μπορεί να σας κρατήσει μακριά από το άσκοπο τσιμπολόγημα όταν έχετε άγχος.




Προσθέστε το δικό σας σχόλιο


Θέλετε να ή να ;