Κατηγορίες

Πώς να τρώτε υγιεινά στα ταξίδια σας

30/04/2018 01:00, 0 σχόλια

Πώς να τρώτε υγιεινά στα ταξίδια σας
Ετοιμάζεστε να ταξιδέψετε για διακοπές ή λόγω δουλειάς και σκέφτεστε τι θα απογίνει η δίαιτά σας; Εδώ είναι μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον στόχο της υγιεινής διατροφής στα ταξίδια σας.

Ετοιμάστε σνακ για το ταξίδι
Τα υγιεινά σνακ μπορούν να σας βοηθήσουν να μη χαλάσετε τη δίαιτά σας και να σας κρατήσουν πλήρεις για ώρες. Αφήστε στην άκρη τα τσιπς και τα μπισκότα που θα σας φορτώσουν με έξτρα θερμίδες και λιπαρά και πάρτε μαζί σας τα παρακάτω:

Φρούτα: Επιλέξτε φρέσκα φρούτα που μεταφέρονται εύκολα (μπανάνες, μήλα, αχλάδια κτλ.) τα οποία θα σας ενυδατώσουν ή βάλτε στο σακίδιο σας αποξηραμένα φρούτα που θα σας δώσουν μπόλικη ενέργεια.
Ξηρούς καρπούς: Είναι νόστιμοι, υγιεινοί και θα σας κόψουν τη λιγούρα.
Μπάρες ενέργειας: Προτιμήστε μπάρες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη για να σας κρατήσουν αρκετά.
Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο και έχετε τη δυνατότητα να έχετε μαζί σας ψυγειάκι με παγοκύστες, τότε μπορείτε να πάρετε επιπλέον φρούτα, γιαουρτάκια, λαχανικά σε μπαστουνάκια, τυρί κομμένο και κοτόπουλο ή γαλοπούλα σε φέτες για σάντουιτς.



Μην ξεχνάτε τα υγρά
Να πίνετε πολύ νερό για να παραμένετε ενυδατωμένοι στο ταξίδι. Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Μην σβήνετε τη δίψα σας με αναψυκτικά και μπύρες. Καλή ιδέα επίσης είναι να πάρετε μπουκαλάκια νερό με φέτες λεμονιού ή λάιμ μέσα, ατομικές συσκευασίες χυμών φρούτων ή κρύο τσάι (χωρίς ζάχαρη). Αν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, φροντίστε να πιείτε άφθονο νερό πριν και μετά την πτήση.



Φάτε το πρωινό σας
Ένα καλό, θρεπτικό πρωινό μειώνει τις πιθανότητες να φάμε κάτι παρορμητικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά στις διακοπές, που έχουμε περισσότερο χρόνο να το απολαύσουμε, δεν πρέπει να το παραλείπουμε.



Κάντε έρευνα
Κάντε μια καλή έρευνα στο ίντερνετ ή ρωτήστε τους ντόπιους για εστιατόρια που χρησιμοποιούν τα πιο φρέσκα υλικά, αυτά που έχουν το δικό τους μποστάνι και προμηθεύονται τα καλύτερα ψάρια και κρεατικά. Δείτε το μενού online και προγραμματίστε τι θα φάτε για να μην παρασυρθείτε αργότερα. Αναζητήστε μανάβικα, juice bars και εστιατόρια που σερβίρουν αποκλειστικά υγιεινές τροφές κοντά στο ξενοδοχείο σας. Βρείτε πληροφορίες για τα αγνά, τοπικά προϊόντα της περιοχής που επισκέπτεστε και δοκιμάστε τα.

Προσέξτε τις μερίδες

Οι γευστικοί πειρασμοί σε ένα ταξίδι είναι πολλοί. Δεν χρειάζεται να απορρίψετε τις τροφές με περισσότερες θερμίδες εξ ολοκλήρου. Μπορείτε απλά να μειώσετε την ποσότητα που τρώτε και να μοιραστείτε τις μεγάλες μερίδες σε ένα εστιατόριο ή όταν τσιμπολογάτε στο δρόμο. Προτιμήστε να μοιραστείτε με φίλους κάτι τηγανητό ή το επιδόρπιο στο τέλος ενός γεύματος.



Μην ξεχνάτε τα λαχανικά και τις σαλάτες
Επειδή βρίσκεστε σε διακοπές δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεχνάτε τα λαχανικά και τις σαλάτες για να συνοδεύσετε το φαγητό σας. Τέλος, μην παραλείπετε να δοκιμάζετε τα χορτοφαγικά πιάτα της τοπικής κουζίνας.




Προσθέστε το δικό σας σχόλιο


Θέλετε να ή να ;