Κατηγορίες

Πώς να τρώω περισσότερα φρούτα

Πώς να τρώω περισσότερα φρούτα
Όλοι γνωρίζουμε πως τα φρούτα είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά και είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της υγείας μας, τρώμε όμως αρκετά; Ως επιδόρπιο ή σνακ, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ικανοποιήσουμε την ανάγκη μας για γλυκό, είτε είναι εξωτικά είτε τοπικά και παραδοσιακά. Υπάρχουν πραγματικά πάρα πολλά φρούτα για να διαλέξουμε και ήρθε η ώρα να τα βάλουμε στο μενού.

1. Πάρτε μερικά μαζί σας.
Θέλετε να φάτε περισσότερα φρούτα; Έχοντας ένα μήλο ή αχλάδι στην τσάντα σας, στο γραφείο σας ή στον πάγκο της κουζίνας, είναι πιο πιθανό να φάτε περισσότερα φρούτα.

2. Έχετε πάντα ποικιλία.
Μην βασίζεστε μόνο σε ένα είδος φρούτων, αλλά ψάξτε για ποικιλία. Τα φρούτα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, όπως φράουλες, μήλα και δαμάσκηνα θα σας βοηθήσουν να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας άμεσα, ενώ μεγαλύτερα φρούτα, όπως ανανάς, μάνγκο και πεπόνι μπορούν να τεμαχιστούν σε κύβους και να καταναλωθούν σαν σνακ ή ως επιδόρπιο. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, αντί να ανοίξετε ένα σακουλάκι πατατάκια ή να φάτε μια σοκολάτα, έχετε πάντα έτοιμα προς κατανάλωση φρούτα.

3. Φρούτα το πρωί κι ως σνακ
Για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, προσθέστε μερικά φρούτα στο πρωινό σας. Αυτό θα δώσει επιπλέον φρεσκάδα στο πιάτο σας και μπορεί να είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός με αυγά ή γιαούρτι. Εξαιρετική ιδέα είναι επίσης, να φτιάξετε ένα νόστιμο smoothie ή μπορείτε να προετοιμάσετε πιάτα με φρούτα ως σνακ για τα παιδιά σας. Θα τους αρέσει να τα τρώνε όταν φτάνουν στο σπίτι μετά το σχολείο!

4. Προσθέστε φρούτα στα δημητριακά και στα puncakes.
Τίποτα δεν χαρίζει καλύτερα σε γεύση στο πρωινό σας από μερικά βατόμουρα. Όσο για τα puncakes, ταιριάζουν άψογα με όλα τα φρούτα, από μπανάνες έως φράουλες και μήλα.



5. Μην ξεχνάτε τα αποξηραμένα φρούτα.
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι νόστιμα, θρεπτικά και ένα εξαιρετικό υποκατάστατο των φρέσκων φρούτων. Μάνγκο, σταφίδες, βερίκοκα, δαμάσκηνα και πολλά ακόμα. Η επιλογή είναι ατελείωτη.

6. Καταψύξτε τα φρούτα σας.
Για να διασφαλίσετε ότι έχετε πρόσβαση σε φρέσκα φρούτα όλο το χρόνο, παγώστε τα βατόμουρα, τις φράουλες και τα σμέουρα σας. Μπορείτε να τα βγάλετε από τον καταψύκτη όποτε θέλετε. Επίσης, μπορείτε να καταψύξετε τις μπανάνες, τον ανανά και το μάνγκο και να τα χρησιμοποιήσετε άμεσα, για να ψήσετε νόστιμα κέικ.

7. Μαγειρέψτε τα.
Υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές με φρούτα, ώστε να τα απολαύσετε μαγειρεμένα και όχι μόνο επιδόρπιο. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε μέρος της σοκολάτας ή της ζάχαρης στις συνταγές με φρούτα.

8. Σερβίρετε φρούτα στους καλεσμένους σας.
Μία πολύχρωμη πιατέλα με φρούτα, που θα καλωσορίσει τους καλεσμένους σας, σίγουρα θα τους εντυπωσιάσει και θα τους κάνει να απλώσουν το χέρι, ενώ θα φάτε κι εσείς μερικά.

9. Παραγγείλτε φρούτα στο εστιατόριο.
Όταν βγαίνετε σε κάποιο εστιατόριο, μετά το τέλος του γεύματός σας, ζητήστε να σας σερβίρουν φρούτα, αντί για γλυκό και θα τελειώσετε έτσι το γεύμα σας με μία υγιή νότα.






Προσθέστε το δικό σας σχόλιο


Θέλετε να ή να ;